tiistai 19. huhtikuuta 2016

pihalla

mehän ollaan saatu nauttia tosi lämpöisestä ja aikaisesta keväästä, ja kun kissit pääsi ulos ja minulla lapio upposi maahan...niin hommat alkoi. Viime syksynä jäi moni paikka kesken, kun tuli totaalinen kyllästyminen. No nyt oli helppo aloittaa kun tiesi mistä voi aloittaa. Talon pihan puoleinen sivu on nyt sitten ollut minun ensi projekteja.
ja muutaman päivän väännettyäni...
Laitoin kulmaan kukkapenkin johon voin laittaa vaikka kesäkukkia. Täytyy kyllä myöntää että kun ei taas talven mittaan ole tullut tehyä mitään kovin fyysisiä hommia niin kyllä on taas löytynyt uusia lihaksia.
ja joo ei tämä tähän vielä lopu....
Sitten olisi tämä toinen puoli kokonaan...no minulla on siihen jo suunnitelma ja pala kerrallaan se siitä sitten muokkautuu.
Gala on ollut koko ajan minun apurina pihahommissa, kun se on niin arka taas tuolla ulkona olemiseen.
Piha on muuten siivottu ja muutamaan muuhunkin paikkaan on taas tulossa muutoksia...mutta tälläistähän se on ...puutarha ei ole koskaan valmis.
Lassi aloitti viime viikonloppuna ala-osan ryteikön raivaamisen, kun silloin Marraskuun myrskyissä naapurin puolelta kaatui paljon puita meille. Sopivat että Lassi siivoo sen.
Pressun alla on meidän haketin ajattelin että haketan osan oksista sitten puutarha käyttöön.

1 kommentti:

  1. Huomasin tuossa puussa koristeen. Jos se on rautaa, mulla taitaa olla samanlainen sisällä seinällä... sanon sitä ajan rattaaksi... t. sisko

    VastaaPoista