perjantai 28. elokuuta 2015

olen

tänä kesänä saannut kuulla monta ihanaa tarinaa maalaiselämää puodin tuotteista... siitä mihin ne ovat menneet...siitä miten ne ovat tuottaneet iloa saajalleen ja antajalleen hyvässä, mutta myös lohdutuksessa.
Minulle on tullut paljon vakio asiakkaita jotka käyvät joka kesä. Kun tuote erät ovat pieniä pystyn uudistamaan sitä usein.
Tuotteitani on myös matkustanut suomen ulkopuolelle tuliaisina ja sekin lämmittää mieltäni.
Puoti on minulle vain pelkkää iloa, vaikka aina keväällä manailenkin sitä että en tee hyvissä ajoissa asioita...ja näin varmasti tulee olemaan ensi keväänäkin.
Kesä puoti sulkee huomenna tältä kesää ovensa, mutta jatkaa nyt elämäänsä
nettipuodin muodossa.
Olen jo jonkun aikaa tässä työstänyt nettipuotia ja avasin sen vihdoin.
Se on vielä vähän keskeneräinen...ja nyt ensi kuun puolella alan tekemään sinne pientä syys-mallistoa....olen jo löytänyt upeita kankaita joista niitä teen.

Ja sittenhän tulee vielä Joulu !

maalaiselämää-puodillahan on oma blogi johon tulevaisuudessa tulen päivittelemään puodin asioita, toki täälläkin niistä mainitsen, mutta tiedän että osa blogin lukijoista....seuraa blogia enemmän näiden remontti-puutarha-kissi juttujen takia.
Ylpeänä esittelen maalaiselämää netti puodin




jee !
tervetuloa !
Linkki puotiin tulee olemaan blogin oikealla puolella.

Ja niin, kiitos tästä kesästä ihanat asiakkaat
kesä on ollut lämmin, pehmeä ja mukava...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti