sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

gala

nöpö nenä täytti heinäkuussa jo 9v.ja siitä on tullut vanhemmiten aivan kamala juttelemaan...
hei minä täällä...

eikö kukaan huomaa minua pientä poloista kissiä...minä olen aivan hyljätty parka...hei minä taas täällä...
minulla on aivan kamala NÄLKÄ anna jotain ruokaa...
katso nyt kuinka surkea minä olen...ja joo kyllä se on alkanut kerjäämään myös, vaikka ruokaa on kipossa niin minun jugurtti olisi Galan mielestä paljon paljon parempaa...
Gala myös nauttii edelleenkin lämmöstä mitä kuumempi sitä parempi Galalle.
noin +40c auringossa on kaikista parasta...




2 kommenttia:

  1. Kyllä ovat aivan ihania hali-mirrejä, syötävän suloisia.
    -MUR-MUR-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gala ja Dantte ovat kyllä monen asian ja paikan ja tilanteen pelastajia...niin hyvää mieltä ne meille tuottaa =)

      Poista