keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

iloinen

olen iloinen
kasvilaatikoista...
siitä että, kukkien siirto vanhasta paikkaan onnistui hyvin...
ja pioni alkoi kukkimaan siirosta huolimatta...
ja siitä että sen yhdistelmä ritarinkannuksen
ja eteläruusuruohon
kanssa, on onnistunut...
olen kai vihdoin oppinut yhdistelemään kukkia...toisten kanssa.
Olen myös iloinen siitä että naapurin pelto joka näkyy
meidän ikkunasta
onkin kuminaa eikä vuohenputkea,kuten aluksi luulin...
se vaan tuntuu niin paljon paremmalta...

4 kommenttia:

  1. Kuminahan onkin viljelyskasvi ja vuohenputki jotain muuta....vaikka olen kuullutkin, että sen lehtiä voi syödä, en kyllä tiedä miten ja missä, ehkä salaatissa?
    -MUR-MUR-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumina pelto näytti kaukaa katsottuna ihan vuohenputkelta =) nyt se on muuttunut upena ruskan väriseksi.Olen myös kuullut että vuohenputken lehtiä jossain käytetään, mutta en itse ole se enempää asiaa selvittänyt.

      Poista
  2. Voih! Pioni kukkii heti. Wau! Mulla mökötti useemman vuoden kun joutu anopin pihalta meidän pihalle! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin joskus jutun Pioni vaarista joka kasvattaa pioneita ja hän sanoi että kyllä kukki jos onnistuu laittamaan samaan korkeuteen. Eli onnistuin =) kyllä kylän mummotkin on kovasti asiaa ihmetelleet =)

      Poista